Beställning

  • Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?

    Vi erbjuder olika betalningslösningar via Klarna till företag och privatkunder. Som företag har ni även möjlighet att få faktura samt E-faktura utställd av Conrad elektronik. Dessa...

  • Hur kontaktar jag kundservice?

    Varmt välkommen att kontakta vår kundservice via mail.  För snabbast svar och hantering ser vi gärna att du som kund kontaktar oss via vårt formulär på hemsidan. Du kan skapa ditt ...

  • Var ligger era butiker?

    Vi har inga fysiska butiker i Sverige. Conrad är en B2B platform med mer än 90 års erfarenhet och filialer i 14 länder i Europa. Med ett komplett tekniskt sortiment på mer än 750 0...

  • Vart lägger jag in företagets organisationsnummer?

    När du skapar ett företagskonto hos oss kommer du att bli ombedd att ange företagets organisationsnummer.  Organisationsnumret måste anges i ett visst format, annars accepteras det...

  • Villkor för kampanj och rabattkoder

    Nedan hittar du våra allmänna villkor för användning av rabatt eller kampanjkod på Conrad.se, om inte annat anges i samband med rabattkoden/ kampanjen.  Kampanjkoderna får an...

  • Hur löser jag in en rabattkod/kampanjkod på hemsidan

    Du löser in din rabattkod genom att gå till varukorgen. Skriv in rabattkoden och välj "Lös in rabattkod". Tänk på att rabattkoderna många gånger har villkor så som ett minimumvärd...

  • Hur beställer jag på Conrad.se?

    Detta kan enkelt göras online i 4 steg:  Samla varorna du önskar genom att lägga till dem i varukorgen.  Nöjd med ditt val? Klicka på varukorgsikonen, kontrollera din beställ...

  • Hur kan jag komma i kontakt med er?

    Hittade du inget svar i vår FAQ? Vi hjälper dig gärna! Företag     Konsument   Vill du lägga en beställning, få en offert eller komma i kontakt med en av våra säljare. Skr...

  • Offertförfrågan

    Önskar ni en offertförfrågan? Vi erbjuder offerter inom 24 timmar! För att snabbt som möjligt kunna ge ett prisförslag, är viktigt att ni skickar med följande uppgifter: Artikelnu...

  • Varför krävs personnummer när jag handlar med Klarna faktura?

    För att handla med faktura via Klarna behöver du vara minst 18 år. Personnumret används för att verifiera din identitet och hämta relevanta uppgifter vid fakturaköp samt som en säk...

  • Jag vill avbeställa/ ändra i min order

    Om du vill avbeställa eller ändra din beställning ska du kontakta kundservice snarast. Vi kan endast avbeställa eller ändra i din beställning om den inte kommit för långt i paketer...

  • E-faktura

    Vi erbjuder E-Faktura om du är företagskund, kommun eller myndighet. Önskar du att vi skickar en E-faktura, beställer du som vanligt på hemsidan mot faktura. När beställningen är g...